26
Sep

Alla Tom Nickelsin esitys Asiakkuusmarkkinointiliiton tämänpäiväisessä ajankohtaisuusseminaarissa teemalla “Amazonin tasoista asiakkuudenhallintaa”.  Mitä mieltä olet – onko suomalaisella verkkokaupalla mahdollisuuksia pärjätä kansainvälisessä kilpailussa?

[slideshare id=26573542&doc=suurijamahtavaamazon-130926055013-phpapp02&h=600]

Asiakkuusindeksi on Suomen kattavin vuosittainen tutkimus suomalaisten yritysten asiakaskokemuksesta ja asiakasuskollisuudesta. Asiakkuusindeksi-tutkimuksessa arvioitiin yhteensä 52 Suomessa toimivaa yritystä eri toimialoilta. Tutkimuksen ovat teettäneet Asiakkuusmarkkinointiliitto ASML ja Avaus.

 asiakkuusindeksinappi

0 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>