full
#367339
http://asiakkuusindeksi.fi/wp-content/themes/zap-installable/
http://asiakkuusindeksi.fi/
#50ac56
23
Oct

Vuoden 2013 Asiakkuusindeksin julkistuksesta on kulunut noin kuukausi. Julkaisun yhteydessä pidettiin tapahtuma, jossa Avaus sekä Asiakkuusmarkkinointiliitto kertoivat Asiakkuusindeksin tämän vuoden tutkimuksesta ja havainnoista sekä palkitsivat vuoden menestyjät. Tässä kooste vuoden 2013 menestyjien: S-Pankin, Ifolorin, Veikkauksen sekä VR:n tunnelmista sekä kommentit kuinka he ovat rakentaneet vuoden 2013 parasta asiakasuskollisuutta sekä asiakaskokemusta.  

Read More ⇒
26
Sep

Alla Tom Nickelsin esitys Asiakkuusmarkkinointiliiton tämänpäiväisessä ajankohtaisuusseminaarissa teemalla “Amazonin tasoista asiakkuudenhallintaa”.  Mitä mieltä olet – onko suomalaisella verkkokaupalla mahdollisuuksia pärjätä kansainvälisessä kilpailussa? [slideshare id=26573542&doc=suurijamahtavaamazon-130926055013-phpapp02&h=600] — Asiakkuusindeksi on Suomen kattavin vuosittainen tutkimus suomalaisten yritysten asiakaskokemuksesta ja asiakasuskollisuudesta. Asiakkuusindeksi-tutkimuksessa arvioitiin yhteensä 52 Suomessa toimivaa yritystä eri toimialoilta. Tutkimuksen ovat teettäneet Asiakkuusmarkkinointiliitto ASML ja Avaus.  

Read More ⇒
0 Comments
18
Sep

Kirjoittajina: Hanne Kettunen, Emma Storbacka (Avaus) No nyt pelottaa. Tiimarin pyyhe lensi kehään, S-ryhmä vaihtaa kuskia. Tältäkö näyttää maa, joka näivettyy globaalin “uhan” edessä?  Sitä kuulee sanottavan joka puolelta, viimeksi meidän toimestamme vuoden 2013 Asiakkuusindeksin tuloksissa; ulkomaiset verkkokaupat ovat kova uhka. Seuraa tärkeä uutistiedote: kaikki tuntematon pelottaa. Tottakai ulkomainen verkkokauppa on uhka, eihän Suomessa edes […]

Read More ⇒
16
Sep

  Asiakkuusajattelu on viimeisten vuosien ”uusi musta”, joka todellisuudessa toteutuu useimmiten jonkinasteisena harmaana. S-ryhmässä asiakkuusjumppa aloitettiin niin ikään muutama vuosi sitten ja me pankin puolella hurahdimme siihen täysin. Juuri asiakkuuden kautta strategiasta saa helposti jalkautettavan ja käytännön työtä ohjaavan. Ei kikkakolmosia ja hokkuspokkus-temppuja vaan vahvaa uskoa perustekemiseen asiakkaan ääntä kuunnellen. Me otimme S-ryhmän keskeiset elementit, […]

Read More ⇒
0 Comments
16
Sep

Verkkokaupat pärjäsivät tämän vuoden Asiakkuusindeksi –tutkimuksessa parhaiten. Kuluttajat siirtävät yhä suuremman osan asioinnistaan verkkoon. Samalla he ovat tutkimuksen mukaan kaikkein tyytyväisimpiä nimenomaan verkon kautta hyvin palveleviin yrityksiin. Mutta osataanko Suomessa rakentaa riittävän hyviä verkkokauppoja? Vaikka olemme teknologiasta kiinnostunut kansa, tulemme verkon kaupallisessa hyödyntämisessä useimpia muita EU-maita jäljessä. Muutama viikko sitten ilmestyneessä Talouselämässä etsittiin syitä Suomalaisten […]

Read More ⇒
0 Comments
12
Sep

    Globaali siirtymä kohti tieto-intensiivistä asiakkuudenhallintaa (Data Driven Business) on mittava. Uudistettu Asiakkuusindeksi kertoo osaltaan Suomessa tapahtuvasta muutoksesta kohti modernia asiakkuusmarkkinointia, jonka pelikenttää voi kuvata lyhyesti: 4 x 360. 360 päivää vuodessa Kampanja- ja tuotelähtöinen toimintatapa vähenee koko ajan vauhdikkaammin. Jatkuvan tekemisen ytimessä on enemmän asiakasarvo ja asiakaskokemuksen jatkuva mittaaminen ja parempi ymmärtäminen. 360° […]

Read More ⇒
0 Comments
default
Loading posts...
link_magnifier
#5C5C5C
loading
on