full
#367339
http://asiakkuusindeksi.fi/wp-content/themes/zap-installable/
http://asiakkuusindeksi.fi/
#50ac56
23
Oct

Asiakaskokemus muuntuu hyvän ja pitkä-jänteisen asiakkuustyön tuloksena uskollisuudeksi ja liiketoimintatuloksiksi vain tietyin ehdoin. Kaikki markkinoinnin muut oleelliset palikat pitää olla kohdallaan: brändin vetovoima ja läsnäolo, asiakasymmärrykseen perustuvat markkinoinnin jatkuvat toimenpiteet, merkitysten ja arvon luonti asiakkaan jokapäiväisessä elämässä.. Digitalisoituvassa asiakasrajapinnassa yrityksen asiakkaalle tarjoama kokemus ja sen oikeanlainen muotoilu on liiketoimintakriittinen, mutta ei vielä ratkaise lopputuloksia – […]

Read More ⇒
0 Comments
23
Oct

Eppujen ikivihreästä rallista poimittu otsikko on asiakkuuksien saralla yhä ajankohtaisempi. Laulussa kerrotaan menneestä hyvästä. Brändien osalta värssyn imperfekti-muoto on yhä lähempänä ja yhä kevyemmin. USA:ssa, tuossa kanta-asiakkuuksien kehdossa kanta-asiakkaiden määrä on isompi kuin koskaan mutta passiivisten kanta-asiakkaiden määrä on myös isompi kuin koskaan ja asiakkaat hylkäävät yrityksiä höyhenenkevyesti. Uudet maailmanluokan palvelut ja toimijat sekä saumattoman […]

Read More ⇒
0 Comments
07
Oct

Vuoden 2016 Asiakkuusindeksin julkistustilaisuus pidettiin syyskuun lopussa Helsingissä. Tilaisuuden jälkeen kärkisijoille päässeet jakoivat näkemyksensä siitä, miksi juuri heidän asiakkaansa ovat uskollisimpia.Tänä vuonna palkinnot jaettiin seuraavasti:   1. Sija: S-Pankki   2. Sija: Veikkaus   3. Sija, jaettu: OP / Onnibus     Kunniamaininta: LähiTapiola   Lataa ilmainen raportti tai toimialakohtainen raportti täältä!

Read More ⇒
0 Comments
24
Nov

OnniBus oli vuonna 2015 ensimmäistä kertaa mukana Asiakkuusindeksi-tutkimuksessa. Se nousi suoraan sijalle neljä ja Matkailu-toimialan kärkipaikalle. Asiakkuusindeksin julkistustilaisuudessa OnniBus palkittiin parhaasta asiakaskokemuksesta. Toimitusjohtaja Pekka Möttö otti palkinnon vastaan ja kertoi asiakaslähtöisen OnniBusin tarinan.  

Read More ⇒
0 Comments
08
Oct

Vuoden 2014 Asiakkusindeksin julkistuksesta on kulunut reilu viikko. Julkistustilaisuuden yhteydessä kärkipaikoille yltäneet Osuuspankki, POP Pankki ja VR kertoivat saloja menestyksensä taustalla. Katso alta kuinka erinomaista asiakasuskollisuutta luodaan asiakkuusmarkkinoinnin keinoin.  

Read More ⇒
0 Comments
29
Sep

Asiakkuusindeksi 2014 -tulokset julkistettiin: Osuuspankilla on Suomen uskollisimmat asiakkaat. Kotimaiset pankit onnistuneet kiinteän asiakassuhteen rakentamisessa.   Yritysten asiakasuskollisuutta mittaavan Asiakkuusindeksi 2014 -tutkimuksen voittajaksi nousi Osuuspankki viime vuoden sijalta neljä. Toiselle sijalle ylsi viime vuonna kuudennella sijalla ollut POP. Kärkikolmikon täydentää VR. Asiakkuusindeksissä kovimmasta noususta vastasi tänä vuonna Handelsbanken, joka kipusi listalla 15 sijaa ylöspäin. Asiakkuusmarkkinointiliiton (ASML) […]

Read More ⇒
0 Comments
28
Sep

Olin jonkin aikaa sitten seminaarissa, jossa erään tunnetun pelifirman edustaja kertoi, että hän ei voisi olla töissä firmassa, jossa kaikki asiat nähtäisiin vain numeroiden ja datan kautta. Ymmärrettävä lausahdus. Ilman elävää tunnetta ei synny hyvää suhdetta, ei myöskään hyvää asiakassuhdetta. Mutta tunteiden ja sisältöjen sisällä, takana ja vierellä on mielenkiintoisia ilmiöitä. Datan virtaa. Ihminen on […]

Read More ⇒
0 Comments
default
Loading posts...
link_magnifier
#5C5C5C
loading
on