full
#666666
http://asiakkuusindeksi.fi/wp-content/themes/zap-installable/
http://asiakkuusindeksi.fi/
#10b9b9
07
Oct

Vuoden 2016 Asiakkuusindeksin julkistustilaisuus pidettiin syyskuun lopussa Helsingissä. Tilaisuuden jälkeen kärkisijoille päässeet jakoivat näkemyksensä siitä, miksi juuri heidän asiakkaansa ovat uskollisimpia.Tänä vuonna palkinnot jaettiin seuraavasti:   1. Sija: S-Pankki   2. Sija: Veikkaus   3. Sija, jaettu: OP / Onnibus     Kunniamaininta: LähiTapiola   Lataa ilmainen raportti tai toimialakohtainen raportti täältä!

Read More ⇒
0 Comments
24
Nov

OnniBus oli vuonna 2015 ensimmäistä kertaa mukana Asiakkuusindeksi-tutkimuksessa. Se nousi suoraan sijalle neljä ja Matkailu-toimialan kärkipaikalle. Asiakkuusindeksin julkistustilaisuudessa OnniBus palkittiin parhaasta asiakaskokemuksesta. Toimitusjohtaja Pekka Möttö otti palkinnon vastaan ja kertoi asiakaslähtöisen OnniBusin tarinan.  

Read More ⇒
0 Comments
08
Oct

Vuoden 2014 Asiakkusindeksin julkistuksesta on kulunut reilu viikko. Julkistustilaisuuden yhteydessä kärkipaikoille yltäneet Osuuspankki, POP Pankki ja VR kertoivat saloja menestyksensä taustalla. Katso alta kuinka erinomaista asiakasuskollisuutta luodaan asiakkuusmarkkinoinnin keinoin.  

Read More ⇒
0 Comments
29
Sep

Asiakkuusindeksi 2014 -tulokset julkistettiin: Osuuspankilla on Suomen uskollisimmat asiakkaat. Kotimaiset pankit onnistuneet kiinteän asiakassuhteen rakentamisessa.   Yritysten asiakasuskollisuutta mittaavan Asiakkuusindeksi 2014 -tutkimuksen voittajaksi nousi Osuuspankki viime vuoden sijalta neljä. Toiselle sijalle ylsi viime vuonna kuudennella sijalla ollut POP. Kärkikolmikon täydentää VR. Asiakkuusindeksissä kovimmasta noususta vastasi tänä vuonna Handelsbanken, joka kipusi listalla 15 sijaa ylöspäin. Asiakkuusmarkkinointiliiton (ASML) […]

Read More ⇒
0 Comments
28
Sep

Olin jonkin aikaa sitten seminaarissa, jossa erään tunnetun pelifirman edustaja kertoi, että hän ei voisi olla töissä firmassa, jossa kaikki asiat nähtäisiin vain numeroiden ja datan kautta. Ymmärrettävä lausahdus. Ilman elävää tunnetta ei synny hyvää suhdetta, ei myöskään hyvää asiakassuhdetta. Mutta tunteiden ja sisältöjen sisällä, takana ja vierellä on mielenkiintoisia ilmiöitä. Datan virtaa. Ihminen on […]

Read More ⇒
0 Comments
23
Oct

Vuoden 2013 Asiakkuusindeksin julkistuksesta on kulunut noin kuukausi. Julkaisun yhteydessä pidettiin tapahtuma, jossa Avaus sekä Asiakkuusmarkkinointiliitto kertoivat Asiakkuusindeksin tämän vuoden tutkimuksesta ja havainnoista sekä palkitsivat vuoden menestyjät. Tässä kooste vuoden 2013 menestyjien: S-Pankin, Ifolorin, Veikkauksen sekä VR:n tunnelmista sekä kommentit kuinka he ovat rakentaneet vuoden 2013 parasta asiakasuskollisuutta sekä asiakaskokemusta.  

Read More ⇒
26
Sep

Alla Tom Nickelsin esitys Asiakkuusmarkkinointiliiton tämänpäiväisessä ajankohtaisuusseminaarissa teemalla “Amazonin tasoista asiakkuudenhallintaa”.  Mitä mieltä olet – onko suomalaisella verkkokaupalla mahdollisuuksia pärjätä kansainvälisessä kilpailussa? [slideshare id=26573542&doc=suurijamahtavaamazon-130926055013-phpapp02&h=600] — Asiakkuusindeksi on Suomen kattavin vuosittainen tutkimus suomalaisten yritysten asiakaskokemuksesta ja asiakasuskollisuudesta. Asiakkuusindeksi-tutkimuksessa arvioitiin yhteensä 52 Suomessa toimivaa yritystä eri toimialoilta. Tutkimuksen ovat teettäneet Asiakkuusmarkkinointiliitto ASML ja Avaus.  

Read More ⇒
0 Comments
seta

Tilaa Asiakkuusindeksi 2016 -uutiskirjeet tästä

Lähetämme sinulle tiedon julkistuksesta, sekä koosteen uusimmista blogipostauksista. Yhteensä noin 5 sähköpostia vuoden aikana.

default
Loading posts...
link_magnifier
#5C5C5C
loading
on